söndag 20 november 2011




5 kommentarer:

  1. Fan vad snygga! Jag gillade såklart det svartvita bäst, men färgerna på dessa två var faktiskt inte alls dumt det heller :)

    SvaraRadera
  2. Najsigt värre! Trots att jag är så jävla grim å necro så måste jag säga att jag föredrar dessa. Gillar toningen på snirklarna! :D

    SvaraRadera
  3. Du gör så läckra saker! Jag tänkte tipsa om din blogg på min blogg och undrar om det är okej att jag länkar till ett par av dina bilder. Jag hittar ingen mejladress till dig så jag får gå den här vägen.

    Miri

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad kul :D Såg att du hade länkat och det gjorde mig riktigt glad!

      Radera
  4. hejsan.
    vilka fina saker du gör, jag är intresserad av dina smycken.
    vill du höra av dig till mig.
    ha det gott.
    Ingvor

    SvaraRadera